Kategoria
3
Region
Grecja/Kreta/Ammoudara
Opinia 7islands
Hotel cieszący się bardzo dobrymi opiniami Klientów, polecany osobom szukającym oferty atrakcyjnej cenowo. W pobliżu znajduje się wiele sklepów, restauracji i tawern, gdzie można skosztować lokalnej kuchni. Dobra baza wypadowa do zwiedzania wyspy.
Położenie
Na północno-wschodnim wybrzeżu, w miejscowości Ammoudara, ok. 8 km od Heraklionu, ok. 11 km od lotniska. Przystanek autobusowy znajduje się przed hotelem. W odległości ok. 1 km od hotelu znajduje się zakład energetyczny, jest to związane wyłącznie z niedogodnością wizualną.
Plaża
Ok. 300 m od hotelu, szeroka, piaszczysta. Leżaki i parasole dodatkowo płatne. Przejście na plażę przez ulicę.
Hotel
Kompleks składa się z 3 budynków odnowionych w 2014 roku. Na terenie hotelu znajduje się lobby z całodobową recepcją, kącik telewizyjny, windy, restauracja, Internet Wi-Fi w lobby. Odpłatnie: 2 bary, sejf w recepcji (ok. 2 euro/dzień), kącik internetowy, sala konferencyjna, opieka medyczna (na zapytanie), wypożyczalnia samochodów. Kategoria lokalna 1*.
Pokoje
Hotel dysponuje 52 pokojami z łazienką i toaletą oraz balkonem. Wszystkie pokoje wyposażone są w telewizję satelitarną, lodówkę, suszarkę do włosów. Odpłatnie: Internet Wi-Fi, klimatyzacja (ok. 5 euro/dzień). Rodzaje pokoi: dwuosobowe z możliwością 1 dostawki, dwuosobowe o podwyższonym standardzie z możliwości 1 dostawki, apartamenty z możliwością 1 dostawki.
Wyżywienie
Śniadania kontynentalne (08:00-10:00). Możliwość dopłaty do 2 posiłków. 2 posiłki: śniadania (08:00-10:00) i obiadokolacje (19:00-21:30). Możliwość dopłaty do 3 posiłków. 3 posiłki: śniadania, obiady i kolacje. Posiłki są serwowane a napoje do obiadów i kolacji są dodatkowo płatne.
Sport i rozrywka
Bezpłatnie: basen z wodą słodką (leżaki i parasole bezpłatne). Odpłatnie: bilard, sport wodne na plaży.
Dla dzieci
Brodzik, plac zabaw, wysokie krzesełka w restauracji, łóżeczka do spania (dla dzieci do lat 2, na zapytanie).
Kontakt do hotelu
www.castro-hotel.com / Tel.: 00 30 281 082 27 70
*
Podane w ofercie godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulegać nieznacznym zmianom ze względu na sezonowość, warunki pogodowe, prośby Gości lub siły wyższe, na które hotelarz nie będzie miał wpływu.